neděle 25. září 2016

Recenze: Móda, krása a životní styl

Ahojky, dneska tu mám pro vás další recenzi a to na knihu Móda, krása a životní styl od slavných českých blogerek a youtuberek!


Název knihy:  Móda, krása a životní styl
V originále:  Móda, krása a životní styl
Spisovatel: Nicole & Lucie Ehernbergerovy (A cup of style)
Nakladatelství: Cpress
















Anotace:
Jsou dvě. Jsou krásné, úspěšné, populární a hlavně – mají styl. Chceš být také taková? Kniha oceňovaných blogerek plná barevných fotografií ti pomůže s módou, se zdravým životním stylem, cestováním a motivací. Poznej svůj vkus a najdi si vlastní cestu! 
Lucie a Nicole přináší praktické a konkrétní rady a tipy:

Móda
? jak najít vlastní styl
? jak oblékat různé typy postavy
? jak protřídit šatník
? základy šatníku
? doplňky
? co nosíme v kabelce?
? jak vypadat dobře na fotkách?zdroj


Kniha je nádherně graficky zpracovaná! Všechny ty nádherné inspirující fotky a pastelové barvy! No nádhera!
Co se týče obálky, tak ta je opravdu krásná! Desky na kterých jsou vyrytá zlatá písmena, pastelově-růžová obálka a fotky, které vypovídají o knize. No vždyť podle fotek to vidíte sami!



Začnu asi negativními věcmi na této knize a pak se přesunu k těm pozitivním.
Knížka by mohla mít větší písmena. Také mi tam chyběl ten osobní příběh holek, čekala jsem, že tam najdu více z jejich života a to se tak nestalo. Někdo si stěžuje, že jsou v této knize i věci, které už znáte a jsou dohledatelné na internetu, je to pravda. Mě to až tolik nevadí, protože všechny tyto věci máte pak na jednom místě a můžete se ke všem radám kdykoliv vrátit.
Teď už přejdu k těm pozitivnějším věcem a to jsou rady a všechny typy, které kniha nabízí. Já si snažím obměnit šatník a změnit styl. Pořád jsem v tom tápala a plavala, nevěděla jsem kde začít, co budu muset vše udělat atd. a tato kniha mi dala spoustu rad a řekla mi pár dalších věcí, které bych měla udělat. A moc za to holkám děkuji!!!



Knihu hodnotím opravdu kladně. 8/10 bodů. Doporučuji lidem, který tápou ve svém stylu a takových to věcech. Opravdu vám to pomůže, tak jako mě.

Jaký máte názor na knihu? Jaké zkušenosti máte s módou?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!