sobota 10. září 2016

Den nepřečtených knih 2016

Ahoj! Dnes jsem se rozhodla vám sepsat článek o mém Dnu nepřečtených knih! Ano, je to o trochu později, ale i tak jsem se rozhodla vám článek napsat.




Den nepřečtených knih je 31. srpna a já tento rok byla na tento den na dovolené, takže to bylo pro mne jasné, že se do tohoto projektu zapojím.
Minulý rok jsem se nezapojila, protože jsem měla spoustu věcí, které jsem musela dělat do školy a tak jsem se nezapojila.

Zrovna jsem dočítala knížku 14 a tak jsem jí na Den nepřečtených knih dopoledne dočetla. Kniha se mi opravdu líbila a dala jsem jí na Goodreads plný počet hvězd. O této knize se budu více rozepisovat v recenzi (teď recenzí přibude hodně), tak si počkejte.

Poté jsem se pustila do knihy Girl online na turné. Knihu jsem četla i u jezera na sluníčku a bylo to moc příjemné. Knihu jsem ten den nedočetla, ale přečetla jsem cca 100 stran. Knihu jsem pak dočetla během následujících 2-3 dnů a dostala ode mne velmi kladné hodnocení.

Abych tento den nějak shrnula, tak jsem opravdu nadšená a doufám, že se do tohoto projektu zapojím i příští rok.

Napište mi, co jste přečetli a taky, jestli jste se zapojili a co na tento projekt říkáte!


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. chtěla jsem dočíst FANgirl, ale tak mně nebavila, že jsem si říkala, netrap se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to tě chápu. Já jsem knihu začala číst v angličtině a moc mi to nešlo, tak jsem to odložila.

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!