středa 24. srpna 2016

Recenze: Nezadaná

Ahoj, dneska to bude další recenze, ale tentokrát na komiks Nezadaná.


Název knihy: Nezadaná
V originále: La Célibataire
Spisovatel: India Desjardins
Ilustrátor: Magalie Foutrier
Nakladatelství: Motto
Série: Nezadaná










Anotace:
Po několika bolestných rozchodech se Nezadaná rozhodla, že bude žít sama, bez partnera a spokojeně. Když si ale po nějaké době uvědomí, že jediný muž, který ji v poslední době viděl nahou je její lékař, musí se zamysletzdroj

Komiks je opravdu nádherně ilustrovaný. I obálka. Jinak se mi  líbí velikost komiksu a také oceňuji, že má tvrdé desky. Lépe se to drží.
Pokud chcete vidět ilustrace uvnitř knihy, tak se podívejte na toto video a přepněte na čas 1:41



Co se ještě týče vzhledu, tak se mi líbilo i zajímavý vzhled písma, bylo to neobvyklé a to se mi i na tom líbilo.



Se se týče obsahu, tak v komiksu není žádný příběh. To mě zamrzelo, ale i tak se mi komiks líbil, protože tam bylo spousta úsměvných a vtipných scének nezadané holky.
Některé scénky na sebe tak trochu navazují. Pár scének je i jak "představa versus realita" a to mě hodně pobavilo, protože ve své podstatě je to pravda.
V komiksu je taky spousta útržků různých slavných písniček, které si zpívá hlavní hrdinka a když se nad tím zamyslíte, tak to tam perfektně sedí.



Komiks hodnotím 8/10 body. Doporučuji si komiks nejlépe přečíst po nějakém rozchodu a nebo když máte špatnou náladu, rozhodně vám to tu náladu zlepší.

Četli jste komiks? Co si o něm myslíte?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!