sobota 6. srpna 2016

Recenze: It's not summer without you

Dneska jsem si pro vás přichystala recenzi na druhou knížku ze série a také mojí třetí přečtenou knížku v angličtině.


Název knihy: It's not summer without you
V originále: It's not summer without you
Spisovatel: Jenny Han
Nakladatelství: Simon & Schuster BFYR
Série: Summer











Anotace (česká):
Belly strávila dosud každé léto svého života v domě na pláži v městečku Cousins. Jenomže teď se všechno změnilo. Když už to téměř vypadalo, že s Konrádem, svou osudovou láskou, přece jen začne chodit, nakonec skončila jen se zlomeným srdcem. A teď ji čeká vůbec první léto doma, ve městě. Bez pláže, bez oceánu a hlavně bez těch, které má po své rodině nejraději na světě — bez Susanny, bez Jeremiáše a samozřejmě i bez Konráda. Nejlepší Bellyina kamarádka Taylor má spoustu náhradních prázdninových plánů („Vždyť i tady jsou super kluci! A bazén taky, no ne, Belly?“). Jenomže pak jednoho dne zazvoní Belly mobil a Jeremiáš jí oznamuje, že Konrád zmizel. Všechno napovídá tomu, že odjel do Cousins. Proč? Co ho k tomu přimělo? A tak se Belly s Jeremiášem vydávají na záchrannou misi do tolik milovaného letního domu.zdroj

Kniha je dobře zpracovaná, tak jako první díl. Tady se mi více líbí obálka, protože na vás hlavní postavy přímo nekoukají. Líbilo by se mi to více, kdyby tam nebyli v pozadí kluci, ale k tomu příběhu se to hodilo. Obálka má zajímavý materiál, a tak když někdo skočil do bazénu, nebo jsem se naklonila nad knihu s mokrými vlasy, tak se jí nic nestalo.
Angličtina je velmi jednoduchá, jako v prvním díle.



I was back in my room, about to change out of my bikini
when my phone rang. It was Steven's ringtone, a Taylor
Swift song he pretended to hate but secretly loved.


Tento díl se mi líbil více. Minulý díl byl seznámení s hrdiny a bylo tam i pár kapitol, které byly z dětství hlavní hrdinky. Tentokrát tu byly kapitoly z pohledu Jeremiaha. Jeho kapitoly se mi líbily a bylo to hezké zpestření příběhu. Taky byl příběh i doplněný tím rodinným tajemstvím, které mi v minulém dílu chybělo.
Kniha byla velmi zajímavá a myslím si, že by se toto mohlo klidně někomu stát a to se mi na tom hodně líbilo.  Možná i někomu trochu pomůže v rozhodování u některé z věcí. Třeba mě by to hodně pomohlo.
Kniha se nejvíce hodí na léto, hlavně když máte takovou tu "romanticko-kýčovitou náladu" (nějak tak tomu říkám :D).



Knihu hodnotím 9/10 body. Líbila se mi více, než první díl a myslím si, že by jste si tuto sérii měli přečíst, i když bych to nebrala za takovou povinnou sérii.

Co si myslíte o této sérii? A jak jste na tom vy s anglickými knihami?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!