sobota 18. dubna 2015

Recenze: Divergence

Ano po hodně dlouhé době recenze!!! Knihu jsem mám jako e-knihu V článku se dozvíte proč jsem jí četla dlouho a proč jsem jí dala takové hodnocení ...

 



... 5/10 bodů a to z toho důvodu, že mi tam chyběl nějaký pořádná zápletka. Ty děje okolo té knihy se mi líbily, proto je to půl na půl.

     Na začátku jsem se do knížky hodně začetla, ale jak jsem se dostala do prostřed knihy, tak jsem se začala trochu nudit, pak nastala romantická část a to jsem se ještě moc nechytla, ale hrozně se mi ten příběh líbil. No a pak už jenom konec, a tam jsem se rozečetla, nebudu spoilerovat, tak Vám neřeknu o co se ta jednalo, ale bylo to velmi super a hrozně se mi konec líbil.

     Určitě bych Vám nedoporučovala si oblíbit postavy v knize, klidně můžete ,ale, no znáte to :D. A trn kdo má hodně rád fantasy a SCI-FI, tak doporučuji přečíst, nebo ti kterým se líbila série Hunger games. Doporučuji i zhlédnout film.

      Film jsem viděla a je opravdu krásný! Na to že jsem film zhlédla za 2 a půl hodiny a knihu jsem četla, asi měsíc, tak dobrý :D.

,,Jsem v pohodě," namítnu ,,Teď už jsem v pohodě," řeknu znovu, ten-
tentokrát už jen v duchu .
Kdybych tak mohla říct, že se cítím provinile.
Ale necítím. 

     Je to celkem krátká recenze, ale snad Vám to stačí :).

      Přečtěte si tuto knihu. Všem se velmi líbila, takže s chutí do toho!!
     Doufám, že se Vám dnešní recenze líbila. A ještě chci říct, že pokud Vám neodepíšu na komentář, tak to ale neznamená, že jsem ho nečetla, nebo že se mi nelíbil. Mám vás všechny moc ráda!!!
   
 
Četli jste tuto knihu?
Líbila se Vám a proč?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.
 
 




1 komentář:

  1. Divergenci bych si chtěla koupit, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit. Film se mi hodně líbil a tak jsem na knihu hodně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!