sobota 4. dubna 2015

Info. a Velikonoční článek?

Tento článek bude hlavně o informacích. Byla bych ráda, aby jste si vše přečetli.




1. Informace:

Protože jsem si udělala nedávno TBR JAR, tak se chci zeptat jestli by jste chtěli dělat o tom články. Chcete??
     Kdyby jste nevěděli co je TBR JAR, tak je to sklenice, nebo nějaká malá krabička, kde máte lístečky s názvem knížek, které jste nepřečetli a chtěli by jste si je přečíst, a když budete chtít vylosujete si jeden lísteček s knížkou a tu si pak přečtete. A když už jsme u toho, tak mě napadlo, jestli by jste chtěli nějaká DIY? (klidně i na TBR jar)

Pokud se Vám nějaké typy článků nelíbí napište mi. Já je pak nebudu dělat, protože mne pak celkem mrzí, když ty články nikdo nečte.

2. Velikonoční prázdninový článek:

Mám tady pro Vás ještě jednu otázku a to, jestli by jste chtěli udělat článek s fotkami o tom co jsem dělala o Velikonočních prázdninách. Měli by jste zájem??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!