sobota 11. dubna 2015

Goodreads tag

Po skoro týdnu je tu další nový článek! A to Goodreads tag. Otázky mám od bloggerky Elly. 



 
Nebudu to dál okecávat a jdeme na to!!  1. jakou knihu jsi naposledy přečetla? 
   

    Naposledy jsem přečetla knížku Kde hvězdy stále září, která  se mi velmi líbila.

2. co právě čteš?

    Právě čtu Divergenci a zatím se mi to líbí, ale ne zas tolik, abych z toho byla na větvi.

3. jakou knížku sis naposledy zařadila do poličky to-read?

   Knížku Fangirl.
4. jakou knihu plánuješ přečíst, až přečteš to, co čteš?

     Mám v plánu přečíst Eleanor & Park, ale mám to z knihovny, takže na to nebude recenze.

5. používáš hvězdičkové hodnocení?

   Ano, vždycky, krom toho, když nějakou knihu čtu, jinak ano.

6. zúčastňuješ se reading challenge?

   Na Goodreads jsem od minulého měsíce, takže ne, ale příští rok už ano.

7. máš wishlist?

  Na Goodreads ne, ani jsem si nevšimla, že by tam nějaký byl. Ale mám papír, kde mám napsané knihy, které si chci pořídit.

8. jakou knihu si plánuješ koupit jako další?

  Hodně, ale kdybych měla vybrat jednu, tak Tohle není kniha.

9. tvoji oblíbení autoři?

   Jacqueline Wilsonová, John Green, Suzanne Collinsová, Veronica Rothová a spoustu dalších!

10. jsi v nějaké skupině?

    Ne, nejsem a ani mě to nějak neláká.

_____________________________________________________________________________________


Potřebuju od Vás hodně poradit a s věcma, které se dozvíte tady.
     Do tohoto tagu taguji Táňu z Books full of magic, Rodaw z knihánkova a všechny, kdo bude chtít tento tag natočit, nebo napsat.

 
Uděláte tento tag?
Máte Goodreads, ráda bych si Vás tam přidala.
A popř. chtěli by jste Goodreads?



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.
 
 
 

1 komentář:

  1. Jacqueline Wilsonová byla moje první autorka, do které jsem se jako malá zamilovala a doteď mám nutkání si přečíst nějakou její knihu. Občas si vezmu od této autorky nějakou knihu z mé knihovničky a začtu se do ni. :)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!