pondělí 25. ledna 2021

Knižní výzva na rok 2021

 Po delší době vás tu zdravím!

    Tento článek jsem chtěla vydat na začátku ledna, ale nemohla jsem najít novou knižní výzvu na rok 2021, tak jsem se rozhodla použít tu stejnou, kterou jsem použila minulý rok. 
    Pokud vás zajímá, jak vypadala moje čtecí výzva v roce 2020, najde jí tady.


    V roce 2020 jsem měla více času, tak jsem si nastavila také vyšší cíl, který jsem skoro dosáhla. Chyběla mi jen jedna kniha. Chtěla jsem přečíst 60 knih, ale přečetla jsem 59 knih. 
    Tentokrát si kvůli maturitě a přijímačkám a dalším věcem, které mě čekají nastavuji výzvu na 20 knih. Musím číst hlavně do školy, ale něco číst budu. Snad i něco jiného, než jen knihy do školy. 
    Těším se, co mi tento rok - 2021 - přinese.



    Určitě mi napište do komentářů, jaký cíl jste si nastavili tento rok vy. Držím nám všem palce a věřím, že tento rok bude lepší, než rok 2020!


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!