středa 1. ledna 2020

Knižní výzva na rok 2020

     Tentokrát tu nemáme jen nový rok, ale i nové desetiletí! A to také znamená novou knižní výzvu na rok 2020 a další čtenářská předsevzetí!
     Jako každý rok čerpám pravidla a obrázky z tohoto blogu, tak se tam určitě také mrkněte a zapojte se!
     Mojí čtecí výzvu z roku 2019 najdete v tomto článku.


     Na rok 2019 jsem si předsevzala přečíst 30 knih. To se mi také podařilo, ale dokonce jsem toto číslo zvětšila o 24 knih a nakonec přečetla neuvěřitelných 54 knížek! Jsem na sebe opravdu hrdá. Ale je to asi i tím, co se letos všechno událo.
     Na rok 2020 si tentokrát dávám zase 30 knih. Ale doufám, že přečtu o něco trochu více.


     Teď teda dopisuji menší ,,update", co se týče čtecí výzvy. Teď je 23.4. a já si výzvu navýšila na 60 knih. Tak jsem na sebe zvědavá. Držte palce!



     Napište mi do komentářů, kolik jste přečetli letos knih vy a kolik jich chcete přečíst letos! Jsem na to velice zvědavá a těším se na vaší zpětnou vazbu!


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!