středa 16. prosince 2020

Recenze: Lidé

 Dnes po dlouhé době tu nemám úplně pozitivní recenzi. Asi jsem čekala od knihy něco jiného.


Anotace:  
    Tato kniha, tato konkrétní kniha, vzniká právě tady, na Zemi. Pojednává o smyslu života a vůbec o ničem. Je o tom, co vyžaduje někoho zabít a zároveň zachránit.
    Je o lásce, mrtvých básnících a burákovém másle. Je o hmotě, antihmotě, o všem a o ničem, o naději a nenávisti.
    Je o jednačtyřicetileté historičce Isobel, jejím patnáctiletém synovi Gulliverovi a o nejchytřejším matematikovi na světě. V krátkosti, je prostě o tom, jak se stát člověkem.


    Čekala jsem, že kniha ,,Lidé" bude podle anotace hodně filosofická kniha o lidech. Tím, že se tento rok učím ve škole filosofii, tak jsem byla dost zvědavá. Tohle téma mě baví a jen tak sedět s přáteli a filosofovat nad blbostmi běžného života. 
    Každopádně jsem od (pro mě) nového autora dostala Sci-fi filosofickou knihu, která je celkem napínavá, ale i zmatená a trvalo mi, než jsem se zorientovala.

 

    Vadil mi hlavní hrdina. Opravdu hodně. Vůbec mi nevadili ostatní postavy, tak jako hlavní postava matematika. I samotné téma té matematiky mi tam nesedlo a několik věcí tam bylo zvláštních a nereálných. 
    I když jsem si nechávala dost času si promyslet všechny mé pocity, tak stále jsem z knihy zmatená. A rozhodně si knihu znovu číst nebudu.

    Nevím, co bych ještě o knize řekla, protože jsem z příběhu byla do poloviny knihy zmatená. Pak jsem se v příběhu zorientovala a více si ho dokázala užívat. 


   
     Proto jsem knihu ohodnotila 5/10 body. Neboli 3/5 hvězdiček. Hlavně moc děkuji Megaknihám za poskytnutí knihy na recenzi. jsem ráda, že jsem si knihu mohla přečíst a narazit tak na úplně jiný žánr a něco jiného, než běžně čtu.


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!