neděle 29. března 2020

Recenze: Dva tajemství neudrží

Ahoj!
Dnes tu mám recenzi na jednu skvělou knihu, která se bude určitě líbit všem YA čtenářům.



Anotace:
Echo Ridge.

     Ellery o tom městečku slyšela dost na to, aby se mu zdaleka vyhnula. Její teta, která v něm vyrostla, v sedmnácti beze stopy zmizela. A před pěti lety tam zavraždili místní královnu plesu. Teď se má Ellery do tohoto města hrůzy přestěhovat k babičce, kterou skoro nezná... První problémy na sebe nenechají dlouho čekat. Ellery ještě ani nenastoupila do školy a někdo už prohlásil letošní absolventské slavnosti za loveckou sezónu. Ples absolventu má být stejně nebezpečnou událostí, jako tomu bylo před pěti lety. A aby vrah dokázal, že to myslí vážně, ocitá se na seznamu pohřešovaných další místní děvče...
     Je zřejmé, že tohle na první pohled malebné městečko skrývá temná tajemství. Jenže Ellery ví o tajemstvích své. Její matka je má, a stejně tak i babička. A čím déle je Ellery v Echo Ridge, tím si je jistější, že v tomhle městě něco skrývá každý.
    Tajemství jsou ale nebezpečná záležitost – málokdo si je dovede nechat pro sebe...


     Obálka je vám nejspíše povědomá. Ano, jedná se o autorku knihy ,,Jeden z nás lže". Tohle je její další kniha, tentokrát samostatná a je podobná seriálu Riverdale. Na obálce se píše, že i Ostrým předmětům, ale to nemohu posoudit, jelikož jsem seriál, ani knihu nečetla. Ale Riverdalu podobná je.
     Příběh ze střední školy, z jednoho města a spousty záhad. Opravdu YA téma a i v knize takto podané.



     Mě se kniha moc líbila, i když byla dost podobná seriálu Riverdale. Bavila mě, jak detektivní linka, tak i nenásilná romantická linka. Žádný milostný trojúhelník.
     Rozuzlení bylo skvělé! Řekla bych, že ještě lepší, než u ,,Jeden z nás lže". To určitě zde bylo o dost lepší. Díky tomu byl i konec dokonale vykreslen a byl napínavý, tak, jako celá kniha. Nemohla jsem se odtrhnout.
    Postavy mi byly některé sympatické, jiné méně. Ale tím, že tam bylo hodně hlavních postav, tak to ničemu nevadilo. Nějaké oblíbence si každý mezi postavami najde.


     Knihu doporučuji, jak holkám, tak klukům, kteří mají rádi YA a neočekávají, že to bude bůhvíjaká dokonalá detektivka.
     Já knihu hodnotím 9/10 body. Ale pro vaši představu, tak na Goodreads má kniha 3,97 hvězdiček. Na Databázi knih 76% a na ČBDB 79%.


Článek je ve spolupráci s Luxorem. Čímž jim moc děkuji za spolupráci.
Knihu si můžete objednat TADY. 

Četli jste tuto knihu?
Jak se vám líbí autorčiny knihy?
Viděli jste zmíněné seriály?


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!