sobota 21. března 2020

Recenze: Dobré ráno, zajíčku

Ahoj!
Jsem tu pro vás s novou recenzí na dětskou knížku.


     Tato dětská knížka je o zajíčkovi (jak jinak, když je to uvedeno v názvu 😃), který putuje celý den lesem a objevuje, co vše je v lese.
     To je podle mého názoru skvělé, že malé dítě díky této knize poznává, co vše je v lese.
     Existují ještě další dva díly: o žabce a o července. Když jsem se na knihy koukala, tak se mi také moc líbili a budou určitě podobné, jako tato kniha.


     Mě samotné se kniha moc líbila, už jenom z toho důvodu, jak je zpracovaná a ilustrovaná. A co se týče samotného příběhu, tak se mi líbil, i když není úplně pro mou věkovou skupinu.

   
     Tato dvojice autorů, která napsala tuto knihu, jich napsala už spousty. A všechny jsou pro děti. A pokud jsou stejně pěkné, jako tato, určitě není na škodu je zkusit.


     Tuto dětskou knihu rozhodně hodnotím 10/10 body, jelikož jinak to ani nejde. Je opravdu skvělá!

Co vy a dětské knihy?
Četli jste tuto knihu?
Jaká je vaše nejoblíbenější dětská kniha?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Megaknihám. Pokud uvažujete také o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.



Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!