úterý 15. října 2019

Měsíční chvástačka za srpen a září 2019

      Ahoj, 
     dneska místo videa jsem se rozhodla pro článek. Doma se mi nashromáždilo několik nových knížek a bylo by to na jedno celé video, ale na to, abych něco natočila se necítím. Navíc si myslím,že to pro vás bude hezká změna a nakonec se vám to bude více líbit. 




     Asi už víte, že sbírám teď Selekci. První díl. V každém jazyce, i když tomu třeba nerozumím. A teď vyšla nejen audiokniha, ale i nově v paperbacku, takže jsem jí hned musela mít!



     A jelikož se blížil Humbook, tak jsem si potřebovala (ehm...potřebovala) dokoupit sérii Illuminae. Myslela jsem si taky, že to do Humbooku přečtu, i když jsem tam nešla. ale nestihla jsem to. Bohužel. Ale tak aspoň do konce roku 2019 bych mohla, ne?





     Protože miluju jednu holčinu, která tvoří sama za sebe krásný básničky, tak jsem si v rámci jedné akci objednala její knihu Nech mě být. Určitě můžu říct, že se do její další knížky chystám, už jen z toho důvodu, abych jí podpořila. 
Moc prosím, aby jste se po téhle knize podívali. Je to opravdu velký poklad a mít něco takového knihovničce je zázrak.


     Pak jsem se pustila do mang. Ano, já jsem najela na mangy. Já, která miluju romány a všechny ostatní knihy krom mang a komiksů. 
     Ke komiksům jsem se dostala přes jednoho kamaráda, který mi jich pár půjčil. 
      A k mangám jsem se dostala díky spolupráci, ale o tom ještě budu povídat v jiném článku. 



Jak vypadá manga uvnitř?

     Další knížka je trochu více na kreativitu. Jsem za ní nesmírně vděčná, jelikož můžu vyzkoušet zase něco nového a třeba mě to hodně chytne. 
     Zatím jsem si pročetla začátek a splnila pár úkolů. A ano, baví mě to moc. 
     Chtěli by jste o tomto nějaký delší článek?




Takto vypadá kniha uvnitř
     A další kreativnější kniha je o Edu Sheeranovi!! Já ho miluju! Fakt strašně moc.... musím si pořídit Funko pop, když je nesbírám,  tak Edovu musím! (v prosinci mám svátek a jsou Vánoce :-p)
     Miluju si prohlížet všechny ty fotky a povídání. No, radši už o téhle knize povídat nebudu, jelikož by to byla jen a jen samá chvála.


Uvnitř knihy
     A poslední kniha, kterou tu mám je asi jedna z nejočekávanějších knih tohoto podzimu. Kniha Sucho! Tu se teď taky chystám v nejbližší době číst, protože jsem na ní strašně moc zvědavá. Mám od ní veliká očekávání, tak doufám, že mě nezklame.
     Smrtku jsem nečetla, ale i tak věřím, že se mi Sucho bude líbit a na Smrtku se vrhnu hned potom.



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!