úterý 17. srpna 2021

BURN AFTER WRITING - Sharon Jones

 Ahoj!

    Dnes se podíváme na tuto knihu/sešítek. Je to totiž taková knížka vašich myšlenek, tak bych to popsala já.



    Tuto knihu najdete jen v angličtině, ale za to hned v několika provedeních! Jak již v tomto, které mám já, tak s kytičkami, nebo růžový, žlutý, šedý, korálový. Také existuje celý bílý s červeným písmem přes celou obálku. 
    Proč já si zrovna vybrala tento? Protože v poslední době se zajímám více o manifestaci, přitažlivost vesmíru, kameny apod., takže tato obálka byla přímo pro mě!
    Vlastně obsah této knihy Vám pomáhá najít sám sebe prostřednictvím různých otázek.


    Některé otázky jsou všední a obyčejné. Akorát je tentokrát nemůžete odbýt, jako když na ně někomu odpovídáte, ale musíte být upřímní sami před sebou. Tím vás to donutí přemýšlet. Přemýšlet nad tím, jak se doopravdy cítíte a proč. 
    Občas to zabolí. Občas se nad tím zasmějete. Občas rádi zavzpomínáte. Ale rozhodně toho nedokážete vyplnit spousty najednou. Chce to čas. Dejte i prostřednictvím této knihy čas sami sobě.


    Kniha je rozdělená na 3 části: minulost, přítomnost, budoucnost. Podle toho, jakou část vyplňujete, tak se zaměřujete na nějaké období vašeho života. 
    Takže se zaměřujete npř. na minulost. Na věci, které jste již udělali. Jak ty špatné, tak ty hezké. U přítomnosti na to, co je teď. Co teď máte a jak se teď cítíte. A u budoucnosti zase na to, co chcete v budoucnosti, nebo jak si myslíte, že vaše budoucnost bude vypadat.
    Můžete stránky přeskakovat, vyplňovat náhodně. To mě na tom nejvíce baví. A až knihu celou zaplníte, tak jí máte spálit, proto se kniha jmenuje Burn after writing. Prostě máte spálit všechny myšlenky a pocity a nechat to za sebou. 
    Já mám teda v plánu si knihu schovat a po nějakém čase si pořídit novou a pak toto opakovat znovu a znovu. Za nějaký čas si to přečtu a budu vědět, kam jsem se posunula.

    
    Podle mě Sharon Jones tohle vymyslel dokonale! Nacházím více sebe samu. To je momentálně něco, co teď potřebuji. Mám kolem sebe spousty změn a toto mi pomáhá si utřídit myšlenky. ano, mám i deník, kam si občas píši, když to potřebuji, ale nikdy by mě nenapadlo upřímně odpovědět na nějaké otázky, nebo si vůbec tyto otázky položit.

    Pokud se chcete podívat více do svého nitra, tak si tuto knihu rozhodně pořiďte! Podle mě je to velký must have pro všechny!
    Já hlavně moc děkuji Megaknihám za poskytnutí této knihy. Rozhodně se kniha bude řadit mezi moje objevy roku 2021!


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!