neděle 18. listopadu 2018

Foto. report: Humbook 2018

Dneska tu mám po nějaké době pro vás článek. Tentokrát se bude jednat o report ze třetího ročníku Humbooku, který se konal 6.10.2018 v Kongresovém centru v Praze.Byla jsem tam s Martinkou a taky se Ziky, které samozřejmě nesměli chybět.

Mám tu dneska pro vás pár fotek z Humbooku a taky na konci článku najdete video z Humbooku.


Ještě bych chtěla na začátek říct, že fotky nejsou dokonalé a naše výrazy taky ne, ale šlo hlavně o naše zážitky, kterých jsme si odnesly spousty. Taky moc děkujeme za všechny fotky a já děkuji i Vám, kteří za mnou přišli si popovídat, nebo i vyfotit. Vždycky mě to zahřeje u srdíčka a vím, že to co dělám má alespoň trochu smysl ♥.

Ale teď už k vyprávění!


Mezi šestou a sedmou hodinou raní jsme se sešly všechny tři na nádraží a v 6:58 se vydaly směr Hlavní nádraží a pak metrem na Vyšehrad, kde už na nás koukalo Kongresové centrum.


Co nás asi všechny nejvíce uchvátilo, když jsme přišli dovnitř byl nádherný výhled na celou Prahu. Budova s velkými okny a nádherným výhledem na Prahu.... prostě dokonalost.


Také jsme se porozhlédly po celé budově a navštívily například Loyd stánek, kdy mezitím Ziky nakupovala první várku knížek (uvidíte ve videu).


Po kochání výhledem jsme se rozutekly na přednášky, které nás zaujaly. My s Marťou jsme šly do Hlavního sálu na první přednášku zahraniční autorky.

Ano, tady je příklad moc nekvalitní fotky.
První autorkou tedy byla Estelle Maskame. Beseda se mi líbila, i když se pár věcí opakovalo, nebo to nebylo tolik zajímavé. Ale některé otázky se mi moc líbili a nakonec celá beseda byla moc fajn.


Po přednášce jsme šly na podepisování knih Bareše a Stehlíkové, kde jste už za mnou začali více chodit a fotit se se mnou♥.
Poté jsme se vydaly na jídlo a zase se vrátily zpět na Humbook.



Poté, co jsme přišly jsme šly na podepisování knihy od Dominiky Gawliczkové. Kniha se jmenuje Dominika na cestě Jižní Amerikou.


Potom už jsme jenom chodily po celém areálu a se všemi se fotily a navštívily i chillout zony a dílny, kde jsme vybarvovaly záložky.

Nenápadný a neznámý pán v pozadí


Míša měla opravdu úžasný kostým


A navečer jsme se vydaly už zpátky domů. Unavený a plný zážitků. Ještě ve vlaku jsme si ukazovaly všechny knihy a pročítaly si je.

Chtěla bych Vám tedy všem ještě jednou poděkovat za tak úžasnou akci, na kterou se určitě chystáme s holkama i příští rok!

Tady najdete videjko, ve kterém jsou i zmíněné plusy a mínusy akce. A taky knížky, které jsem si tam pořídila.




Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!