sobota 9. září 2017

Den nepřečtených knih 2017

Protože nedávno proběhl Den nepřečtených knih (jako každý rok), tak jsem se samozřejmě taky zapojila.


Pro ty z vás, co neví o co jde, tak jde o to, že poslední den o prázdninách (31.8.) přečtete knihy, které jste za prázdniny nestihli přečíst a nebo jste nějakou knihu rozečetli a už nedočetli.

Jako minulý rok jsem i tentokrát byla v tento den na dovolené, takže mě to trochu omezovalo a neměla jsem s sebou tolik knih. Mimo čtení jsem také dělala nějaké aktivity a snažila se, co nejvíce si užít dovolenou (Pokud budete chtít, přichystám vám samostatný článek o dovolené a nebo i o celých prázdninách😊, takže určitě napište😉).

Teď už teda ke knihám, které jsem četla. Protože jsem měla rozečtenou Korunu, tak jsem ji během dopoledne dočetla. Líbila se mi, ale není to jako Selekce-První. Přijde mi, že Dcera-Koruna jsou o trochu slabší díly.



Pak jsem si odpoledne na pláž vzala knihu The sun is also a star, což je anglická kniha od autorky, která napsala knihu Everything everything (Všechno, úplně všechno). Ale s knihou The sun is also a star to dopadlo tak, že jsem přečetla prvních asi 30 stránek. Stále ji čtu a zatím vám o ní nic víc říci nemohu, protože se stále v knize snažím zorientovat.



Co jste přečetli vy?
Účastníte se Dne nepřečtených knih?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!