pátek 10. února 2017

Recenze: We'll always have summer

Dnes tu mám recenzi na knížku v angličtině. Pokud si, ale netroufnete na čtená v angličtině, tak knihu lze pořídit a sehnat i v češtině.
UPOZORNĚNÍ: Tato recenze může obsahovat spoilery k předchozím dílům!


Název knihy: We'll always have summer
V originále: We'll always have summer
Spisovatel: Jenny Han
Nakladatelství: Simon & Schuster BFYR
Série: Summer
















Anotace (česká):
Belly milovala v životě jenom dva kluky. Oba mají příjmení Fisher. A po dvouletém chození s Jeremiášem si je téměř stoprocentně jistá, že on je ten pravý. TÉMĚŘ jistá.
Konrád se nikdy nevyrovnal s chybou, kterou udělal, když nechal Belly odejít. Zato Jeremiáš vždycky věděl, že Belly je dívka, pro kterou udělá cokoli. 
A když se Belly s Jeremiášem rozhodnou, že zpečetí svůj vztah svatbou, Konrádovi naplno dochází, že jde do tuhého. Musí Belly říct, že ji miluje, nebo ji ztratí navždy. Teď, nebo nikdy. 
A Belly nezbývá, než si poprvé naprosto upřímně přiznat, co k oběma cítí. A když to udělá, pochopí, co ve skrytu duše vždycky věděla: jednomu z nich bude muset zlomit srdce.


Knížka se mi velmi dobře četla. Je to měkký paperback, který se mi četl dobře. Úroveň angličtiny byla celkem jednoduchá a tak mi to nedělalo problém. Jediné co mi vadilo byl samotný obsah knihy, ale o tom až později.
Obálka se mi velmi líbí. Je krásná, jednoduchá a kouzelná. Dýchá na mě ten klid a pocit pohody. Česká obálka se mi nelíbí. Je tam vyfocená holka a vidíte jí přímo do obličeje a to se mi na obálkách vadí. Jinak je česká knížka v hardbacku a myslím si, že se čte také velmi dobře.


,,I punched my hand through the water. I wanted to
kick his ass. This is between me and Belly. Smug piece of
shit.


Jak už jsem trochu naznačila, tak se mi obsah knihy moc nelíbil. Přišlo mi, že čekám celou knihu jen na to, až se rozhodne, co udělá. Do toho plánovala svatbu a řešila konflikty v rodině (není to spoiler, dozvíte se to hned na začátku knihy). Celé mi to přišlo zdlouhavé a nudné, proto jsem knihu asi třikrát odkládala a trochu se i nutila do čtení. Hrdinka mi byla občas nesympatická a měla jsem na ní vztek.
Ale abych tady jen tento příběh nekritizovala, tak bych vám mohla říct i kladné věci, co se mi na knize líbily. Líbilo se mi, jak každá kapitola byla vyprávěna z pohledu Belly a Konráda. Konrádovi kapitoly byly pro mne novinkou a já jsem byla ráda, že jsem mu mohla nakouknout do hlavy a vědět, co si o celé situaci myslí a jak se k tomu staví, protože byl v druhém dílu uzavřený do sebe a jeho myšlenky jsem občas nechápala.
Kniha a i celá série je odpočinková a není to nějak náročné čtení, takže jsem si u čtení odpočinula a zároveň i procvičila angličtinu.
Konec mi celou knihu a sérii uzavřel a já byla ráda, že to tak dopadlo. Konec se mi líbil asi ze všech částí knihy nejvíce. Nechci to moc rozvádět, protože přeci je to jenom konec a nechtěla bych tu moc spoilerovat.



Nakonec jsem knihu ohodnotila 7/10 body. Možná jste čekali o několik bodů méně, ale po přečtení konce mi vše zapadlo do sebe a já se rozhodla pro toto hodnocení.
Knihu doporučuji spíše pro holky. Kniha je také dobrá pro odpočinek, nebo na letní večery a čtení na pláži.


Četli jste tuto knihu? Co říkáte na celou sérii?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!