pondělí 18. července 2016

Knižní doporučení: dobroty ke čtení

Ahoj! Dnešní článek věnuji článku s recepty, protože teď v létě je hodně času na čtení a určitě někdo z vás u čtení rád jí, nebo pije. Já osobně u čtení si strašně ráda vypiji (a vychutnám zároveň) čaj, nebo kávu, kakao ... Ale nejím u čtení, protože se bojím, že knihu ušpiním.
No a právě dneska pro vás mám 2 recepty na jídlo a 2 na pití.


Domácí ovocný jogurt:

Budete potřebovat:


  • Obyčejný bílý jogurt
  • Ovocná marmeláda (nemusíte, ale já si zvolila meruňkovou)
  • Ovoce, nejlépe stejnou, jako marmeláda
  • Nůž, prkýnko, miska, lžička 




Postup:


  1. Jogurt dáte do misky 
  2. Přidáte marmeládu a zamícháte
  3. Ovoce omejete a nakrájíte
  4. Poté ovoce a zamícháte
  5. Na ozdobení můžete přidat kousky ovoce na vrh
  6. No a pak už jen vzít knihu a sníst!! 




















Černý čaj:

Budete potřebovat:


  • Černý čaj (já mám výborný z Tesca!♥)
  • Mléko
  • Cukr (pokud sladíte)
  • Hrnek, lžičku/brčko (já mám brčko, které je zároveň lžičkou), a rychlovarnou konvici, nebo něco čím si ohřejete vodu na čaj




Postup:


  1. Ohřejete si vodu a zalijete čaj
  2. Přidáte mléko, cukr a zamícháte
  3. Vezmete knížku a vychutnáte si čaj!


















Salát:

Budete potřebovat:


  • Salát (já používám Polníček)
  • Rajče/rajčata (podle potřeby)
  • Kousek citronu
  • Pomazánkové máslo
  • Miska, vidlička, nůž, prkýnko 



Postup:


  1. Umyjete si zeleninu
  2. Do misky vložíte salát
  3. Nakrájíte rajče a dáte do misky
  4. Přidáte pomazánkové máslo
  5. Pokapete trochou citronu
  6. Zamícháte
  7. Sníte u výborné knihy!













Ovocné smoothie:

Budete potřebovat:


  • Ovoce, který doma najdete (já používám kiwi, pomeranč a 4 meruňky)
  • Můžete doplnit vodou, mlékem, nebo džusem (dobře to udělá sladší)
  • Mixér, nůž, prkýnko, sklenička



Postup:


  1. Umyjete a nakrájíte ovoce
  2. Vše dáte do mixéru a rozmixujete
  3. Nalijete do skleničky a vychutnáte si to s knihou!












Co říkáte na recepty? Můj nejoblíbenější je čaj a salát!♥



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Toto je snad nejlepší článek od tebe! Moc mne bavil! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a zkusila jsi něco, nebo plánuješ zkusit? :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!