pátek 22. dubna 2016

Recenze: Vzdor

Dnešní recenze je na knihu Vzdor, která mi vzala dech, jako u prvního dílu. Pokud jste nečetli první díl a chcete si ho přečíst, tak upozorňuji, že tato recenze může obsahovat spoilery na první díl.



Název knihy: Vzdor
V originále: Resist
Spisovatel: Sarah Crossan
Nakladatelství: Baronet
Série: Dech















Anotace:

Bea, Alina a Quinn jsou na útěku. Odstartovali povstání a byli nuceni odejít z kapsule, jediného místa, kde je dostatek kyslíku. Bea přišla o rodinu, Alina ztratila domov a Quinn výsadní postavení. Podaří se jim přežít v nebezpečné Divočině? Mohou dokončit revoluci, již začali? V patách jim je mladý voják ze Speciálních jednotek a jejich jedinou šancí je zůstat pohromadě, přestože je okolností nutí se rozdělit. Budoucnost lidstva je v ohrožení a tito čtyři mladí lidé se musí rozhodnout, kde leží jejich loajalita. zdroj

Miluju vzhled obálky, hodí se hodně k příběhu a to oceňuju. Občas se obálky moc k příběhu nehodí a to jsem potom celkem naštvaná.
Co se týče celkového designu a pevné vazby, tak jsem s tím velmi spokojená a kniha se mi dobře četla.




Silnici pokrývá břečka, kusy betonu, tabule rozbitého
skla a zdeformované kovové tyče. Udělal bych si fot-
ky, abych je mohl použít jako inspiraci pro malování,
ale teď zrovna není vhodný čas ani místo zabývat se
uměním.


Nejradši bych vám tu rozebrala postavy, jaké mám a nemám ráda, ale byl by to trochu spoiler.
Tento díl je i závěrečný a líbilo se mi zakončení knihy. Na to, jak je kniha drsná v některých částech, tak konec byl oproti tomu "klidný".
Sarah je skvělá autorka a opravdu se mi líbil její nápad s kyslíkem. Taky se mi líbily drsné scény, které mě některé překvapily (zní to divně, když říkám, že se mi to líbí :D). Já na tyto "drsnější knihy" moc nejsem, ale tato série mě dostala.
Co se týče zápletky u této knihy, tak byla dobře, jak vymyšlená, tak i výborně propracovaná a taky mě celkem překvapila.


 

 Knihu hodnotím 10/10 bodů. Bylo to dokonale promyšlené a opravdu se mi to moc líbilo.

Četli jste tuto knihu?
Co si o ní myslíte?
 

 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!