sobota 24. října 2020

Maličkosti, které mě dělají šťastnou

 Ahoj!

Dneska bych chtěla v tomto článku vám předat inspiraci, a byla bych ráda, kdyby jste se nad několika věcmi zamysleli.


    Mám tu několik věcí/lidí/okolí/... mám hodně, ale do tohoto článku se všechny nevejdou. Proto pokud byste chtěli, tak napište do komentáře a napíši klidně part 2.

PINTEREST:

    Teď si asi říkáte proč Pinterest? Protože kdykoliv ho otevřu, vykouknou na mě různé pozitivní a inspirativní obrázky, které si moc ráda ukládám a dělá mi to radost.
    Mám ráda hledání nové inspirace, kterou poté mohu krásně přenést na svůj Instagram/do své práce/životního stylu atd. 



VIDEA/SERIÁLY/FILMY:

    Ano, stále zůstaneme u ,,těch internetů". Miluji totiž na odreagování a zlepšení nálady videa na YouTube, seriály na HBO GO/Netflixu, nebo filmy. 

    Na YouTube sleduji knižní i neknižní videa. Nechci vám tady vypisovat momentálně moje oblíbené lidi/videa, protože by tento článek byl opravdu na dlouho, takže pokud budete chtít, sepíši článek o tom, co ráda konkrétně sleduji, nebo koho. A to platí i u filmů a seriálů, protože ty tady taky nechci vypisovat.

    Na seriály a filmy máme doma díky tátovi dvě platformy, krom televize a krom bezplatných platforem, jako stránky České televize a Nova plus. 
    Máme tedy Netflix i HBO GO a je to skvělý! Jsem za to velmi vděčná, protože si mohu vybrat ze spousty filmů a seriálů. A věřte mi, že si vyberu vždycky na obou platformách něco. Na Netflixu spíše seriály a na HBO GO spíše filmy.


KNIHY:


    Na tento bod jste určitě čekali. Je jasné, že když dělám tento blog a mám i YouTube kanál o knihách, tak vám musí být jasné, že knihy jsou jednou z věcí, které mi dělají radost.

    Knihy nově půjčené z knihovny, nebo úplně nové koupené knihy mi udělají radost, když mám hlavně špatnou náladu. Určitě nejsem jediná, která to takhle má.
    Taky mi dělají radost, když si některou mohu vytáhnout z knihovny, vzít si jí do postele a číst si zabalená v dece. 
    Mluvit o knihách, fotit je a předávat vám moje tipy na skvělé knihy a povídat si s vámi o nich je další skvělá věc a jsem za vás - za mé čtenáře a sledovatele - moc vděčná. Děkuji každému jednomu z vás.


JÍDLO A PITÍ:

    Ano, asi každý milujeme zajít si do kavárny, nebo do restaurace. Ale já miluji si i za odměnu dát něco dobrého, něco na co mám zrovna chuť. I klidně mraženou pizzu ohřátou v troubě, nebo oblíbený čaj, kafe,.. Miluji jednou za čas si dát čínskou polévku, tátovy burgery, které dělá úžasně. 
    Taky miluji si jednou za čas zajít do nějakého podniku. Miluji Bageterii Boulevard, Starbucks, McDonald, čínu, kebab, dortíček z blízké kavárny... Je toho hodně, ale i něco uklohněného doma mi dělá radost, i když je to nějaké obyčejnější jídlo. 

    Ještě před rokem jsem nemohla jíst to, co mohu jíst teď a jsem za to ráda a vděčná. Možná proto mě to dělá šťastnou. Možná i kvůli tomu, kdy jsem měsíc v kuse brečela, že nemohu jíst, ani pít a nemohu si dát pořádně, ani tu blbou vodu, nebo obyčejný vývar.


 HUDBA:

    Na téma, proč mě dělá hudba šťastnou, jsem napsala několik článků. Protože to je, jak z pohledu zpěvu, tak z pohledu poslouchání hudby na Spotify. 

    Co se týče mé úchylky poslouchání hudby na Spotify, tak mám spousty a spousty playlistů na různá roční období a na různé nálady + další uložené playlisty mých kamarádů, kteří mají také skvělý hudební vkus a ráda si občas něco od nich poslechnu. 
    Na Spotify ráda poslouchám i podcasty, ale to je zase na jiné téma. 

    A zpěv do toho samozřejmě také patří. A nejde jen o zpívání ve sprše, nebo v pokoji před zrcadlem. Jde o mé zpívání ve sboru, které miluji. Ta atmosféra je skvělá mezi námi, na koncertech, soutěžích, cestách... Už jsme taková rodinka. 


RODINA A PŘÁTELÉ:

    To nejdůležitější ze všeho, co mě dělá šťastnou jsou lidé okolo mě. Jak rodina, tak kamarádi. Tak další lidé, kteří mi vstoupili do života.
    Dělají toho pro mě spousty, rozesmějí mě kdykoliv to potřebuji, vyslechnou mě, starají se o mě... Nebýt jich, tak nevím, kde bych byla.

    A do této kolonky patříte i vy! Vy moji čtenáři a sledující! Mám vás ráda a moc děkuji za vaši podporu. Jsem tu pro vás, pro každičkého z vás. 


Tohle je pár věcí, které mě dělají šťastnou. Je jich více, a jak jsem již psala: podle toho, jak se tento článek uchytí, bude kdyžtak pokračování. Doufám, že vám tento článek trochu pomohl.

Budu ráda, když mi napíšete, co zrovna vás dělá šťastnými!

Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!