neděle 23. srpna 2020

Foto. report: cestování s knihou v létě 2020

Ahoj!

    Dneska se  podíváme na mé cestování s knihou Schovej mě v dešti. A to bylo těch míst opravdu hodně!

 

    Naše (moje+knihy) cesta započala v autokempu Kristýně, kde jsme strávily celý den s mou rodinkou. Tím, že nemohu ještě pořádně do vody, do nějakého rybníku, veřejného bazénu apod., tak jsem celý den ležela v hamace mezi stromy a četla (a taky chvilku spala :-D).

    Opravdu jsem se do knihy hodně začetla a začala mě hodně bavit. Takže jsem jen četla, četla a četla. Pokud nevíte o čem kniha je, tak tady je anotace:

Anotace:

    Tři generace žen, jeden příběh… Když Kate jako mladá utekla z domova, nezanechala za sebou žádné stopy. Toužila začít nový život daleko od rodiny a především od matky, ke které necítila takové pouto, jaké by dcera zřejmě cítit měla. I proto se Kate později zapřísáhla, že ona sama tu pro svou milovanou dcerku Sabine vždycky bude… Jenomže čím je Sabine starší, tím víc ji nejasná minulost její matky zajímá – a jednoho dne se prostě rozhodne svou babičku Joy na irském venkově navštívit. Splněný sen o shledání vnučky a babičky se však záhy změní v horlivé pátrání po tajemství minulých let, která doteď zůstávala pohřbena…

    A taky bych měla dodat, že je to první kniha Jojo, která v originále vyšla v roce 2002.

     Dobrota ke čtení v podobě zmrzliny nemohla chybět! Ale v tuhle chvíli mi začala trochu vadit hlavní hrdinka...

    Další naše cesta byla na naší zahradu k bazénu, kde jsem přečetla dalších pár stránek. Opravdu mě kniha hodně bavila, kromě té hlavní hrdinky, která se chovala opravdu příšerně. Byla jako nevychovaný a rozmazlený fracek. Možná ještě horší byla její máma.

    Dále jsme navštívili Máchovo jezero, kde jsem opět ležela v hamace celý den a dočítala pomalu knihu. Ano, pomalu. Protože mi vadilo, že cca 400 stránková kniha měla 15 kapitol a velké stránky. Proto to šlo tak pomalu.

    A taky mě přestávala kniha bavit. A ano, bylo to hlavně kvůli postavám a přišlo mi, že se koukám na nějaký romantický koňský seriál. Nebo se koukám na horší předělávku Hannah Montana Movie. 

     Ano, přesně tak skvělý to tam bylo! Přesně, jako je to na této fotce. A miluji tyhle dny s knihou, ať už je jakákoliv. 

    A úplně poslední stránky jsem dočítala po cestě z kontroly (měla jsem hezké výsledky). Už v tu dobu jsem věděla, jak knihu ohodnotím.


    Kniha má na Databázi knih 74%, na ČBDB 76% a na Goodreads 3,53 hvězdiček. Já jsem knihu ohodnotila 6/10 body, tedy 3 hvězdičky z 5.


Četli jste tuto knihu? Nebo něco od Jojo? A popř. co?


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!