pátek 13. března 2020

CVIČENÍ | oblíbené věci na cvičení

Ahoj!
Dneska tu mám pro vás neobvyklý článek, jelikož se nejedná o knihy, ale o cvičení. A co si budeme... v lednu spousta lidí si dalo za předsevzetí zhubnout a také se cvičení stalo populárním.
Budu se snažit v tomto článku vám předat nějaké tipy ohledně oblečení na cvičení.



     Na začátek musím ještě hlavně podotknout, že cvičení není jenom o tom zhubnout, nebo vypadat dobře, ale i o pocitech, zážitku, emocích, náladě... a také cvičení není jen jóga, vzpírání, nebo běh, jde třeba i o bruslení, lyžování, protahování atd.

     Každý si prochází změnami těla... hubnutí, tloustnutí, u holek zvětšení boků a prsou atd.
     Já jsem si tím také prošla a procházím. Neustále se mé tělo mění. Na základě toho, co přijímá a vydává. A také na základě mého věku a psychiky.
     Byla jsem jednu dobu tlustší, pak zase hodně hubená, najednou jsem měla spousty svalů, poté jsem zase zhubla a pak přibrala... prostě, jako na houpačce. 

     Ale dnes tu jsem proto, abych vám ukázala své oblíbené oblečení na cvičení!


     První, co tu mám, jsou sluchátka, které jsou na obrázku. Mám více oblíbených sluchátek, ale tyhle mám hlavně na cvičení, jelikož nevypadávají z uší, pěkně drží a hlavně nádherně hrají!
      Mimochodem, když cvičím, tak poslouchám hlavně podcasty a občas i hudbu, ale spíše se vždy přikláním k podcastům.


     Dále tu mám tento e-shop, který jsem si opravdu zamilovala, co se týče sportovního oblečení. Mám zatím od nich jen jednu sportovní podprsenku a jedny legíny, ale vše je hodně příjemné, krásně to sedí a úžasně se s tím cvičí. Takže to nebyly mé poslední věci od nich.


     Poté mám ráda i sportovní oblečení z Lidlu. Možná někdo nad tím ohrne nosem, ale mě některé jejich produkty přijdou fajn a super. Také dost dlouho vydrží.


     Na fotce, která je nad tímto textem mám na sobě sportovní podprsenku z Decathlonu. Tenhle obchod mám také moc ráda a mají tam skvělé věci. Sice mi už tato podprsenka není, ale za to mám od nich ještě asi dvoje legíny a boty (také na fotce).

     Mám doma i sportovní oblečení od Nike a Pumy, ale nemohu vám s klidem na srdci říct, jestli do těchto značek půjdu znovu.
     Ano, jsou to mé oblíbené kousky, ale nevím, nevím...

     Jinak, co se týče bot, tak ty nijak neřeším, jelikož sportuji hodně bosa a nebo si vezmu boty, které mám zrovna po ruce.

A co vy a sport?
Chcete více článků o sportu?
Jaké sportovní oblečení máte nejraději?
Máte nějaká oblíbená sluchátka?


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!