pondělí 26. března 2018

Recenze: Harry Potter 3

Dnes tu mám pro vás recenzi na Harryho Pottera 3!


Název knihy: Harry Potter a vězeň z Azkabanu
V originále: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Spisovatel: J. K. Rowlingová
Nakladatelství: Albatros media
Série: Harry Potter

















Anotace:
Harry Potter a jeho kamarádi Ron a Hermiona jsou už ve třetím ročníku bradavické Školy čar a kouzel. Harry se nemohl dočkat začátku školního roku, když ale přijede do Bradavic, panuje tam napjatá atmosféra a strach. Proč? Na svobodu uprchl vězeň z Azkabanu, nebezpečný vrah Sirius Black – prý nástupce lorda Voldemorta, Pána zla. A stopa vede – kam jinam než do školy v Bradavicích. Proto je na obranu povolán strážce Azkabanu, který slyšel Siriuse Blacka mluvit ze spaní.


   Knihu mám v paperbacku v jednom z prvních vydání. Ano, radši bych asi měla to nové krásné vydání, ale tohle má jakési kouzlo a rodinnou historii.
   Četlo se to velmi dobře a i celkem rychle.
   Co se týče rozdílu mezi knihou a filmem, tak tam nějaké menší rozdíly byly, hlavně ke konci, ale nebylo to až tak velké. Základ tam byl a to je hlavní.


     Jako asi každý Harry Potter je napsaný opravdu nádherně. Takovým pohádkovým stylem. Nevím přesně, co bych vám k této knize napsala, protože je to Harry Potter, jako každý jiný. Opravdu krásný.
     Tenhle příběh se mi líbil možná o trochu víc v knize, než ve filmu. Byly tam změny, hlavně na  konci, kde už byly trochu větší, než v průběhu celého příběhu.
     Opravdu vám k této knize nic neřeknu, protože a) kdo ještě knihu nečetl, tak bych moha říct spoiler b) stejně už většina z vás Harryho Pottera četla.


Kniha se mi opravdu moc líbila, takže ji hodnotím 10/10 body. Byl to zatím nejlepší díl z celé série Harryho Pottera.

Co vy a Harry Potter? Jaký na něj máte názor?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Juuuj, trojka je moja naojbľúbenejšia ako film! Inak milujem tento originálny obal knihy, tie nové sú síce krásne, ale tieto som aj ja čítala ešte ako dieťa. Ako kniha je moja najobľúbenejšia ale stále šestka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mám stejný názor... sice jsou nové obálky opravdu krásné, ale na ty staré to prostě nemá :).
      Na 6. díl už se nemůžu dočkat! Ale ještě mě nějaké díly předtím čekají :D.

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!