sobota 21. ledna 2017

Recenze: Girl online na turné

Dnešní recenze bude na jednu z mých letních knih z roku 2016. Je to teda kniha Girl online na turné!
UPOZORNĚNÍ: Recenze může obsahovat spoilery k předchozímu dílu!



Název knihy: Girl online na turné
V originále: Girl online on tour
Spisovatel: Zoe Sugg
Nakladatelství: Jota
Série: Girl online










Anotace:

Zdá se, že navzdory vzdálenosti, která je od sebe dělí, jsou Penny s Noahem pro sebe jako stvořeni. Vždyť nakonec ustáli i mediální smršť, která vypukla po Vánocích, když se bulvární média o jejich vztahu dozvěděla. Trápení jim způsobuje jen skutečnost, že se mohou vidět tak málo. A tak když Noah Penny pozve, aby s ním odjela na velké evropské turné, Penny má pocit, že její život už nemůže být báječnější.

Obálka je nádherná, tak jako u předchozího dílu. Je krásně barevná s několika "samolepkami". Vlastně, to sami vidíte na fotce.
Čte se opravdu dobře, díky uspořádání stránek a ne moc složitému čtení. Kniha se taky velmi dobře drží, má pevnou vazbu a nijak se vám v ruce neláme a ani z rukou neklouže díky vystouplým "samolepkám".


,,Na světě existuje jen jediný člověk, kterého v téhle chvíli
potřebuju. Vteřinu po návratu do hotelu skypuju Ellio-
tovi. Jakmile mi odpoví na volání, hned cítím určitou úlevu."

Přišlo mi, že celá kniha byla jen o jejich vztahu. Jak to bude, jestli odjede a tak dál. Celý příběh byl zajímavý a zvláštní. Nevím, jestli se tohle jen tak někomu může stát, ale něco podobného určitě ano. 
Hrdinka mi byla v tomto dílu sympatická. S jejím rozhodnutím jsem souhlasila, ve všem jsem s ní soucítila a přála si, aby mě něco takového v životě nepotkalo. Noah byl takový neutrál, prostě tam byl a patřil tam. Neměla jsem s ním problém, ale zase jsem ho neměla úplně ráda. Dean byl po celou dobu pro mne otravná postava. Neměla jsem ho ráda a vždycky, když se tam objevil jsem myslela, že knížku zavřu. A Alex s Elliotem? To jsou asi nejlepší postavy v celé knize. Měla jsem je po celou knihu ráda a byla jsem ráda, když se tam objevila s nimi nějaká scéna. Pořád jsem jim fandila a byla ráda za každý okamžik strávený u knihy. Penniny kamarádky se tam také objevily. Neměla jsem je ráda v prvním dílu a to se nezměnilo. 
Kniha byla pro mne menším odlehčením. Četla jsem jí v létě u vody a to klidně celý den. Kniha mě bavila a jsem ráda za přečtení, opravdu toho nelituji.


Knihu jsem nakonec ohodnotila 9/10 body. Doporučuji knihu spíše pro letní a teplé dny. Teď v zimě by to asi úplně ideální nebylo, ale to už je na vás.

Co si myslíte o této knize?

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Knihu jsem nečetla, vlastně ani ne jedničku,ale zvažuji to. Zoe je mi sice nesympatická, ale tato knížka má kladné recenze tak se po ní podívám! Bomba recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se po ní. Myslím si, že pokud si na to najdeš vhodné období, tak si knihu opravdu zamiluješ :-)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!