neděle 22. ledna 2017

Foto. report: Anglie 10-11.10 2016

Někteří víte, že jsem v říjnu 2016 navštívila Anglii a to hned několik měst. Chtěla bych se teď s vámi znova ponořit do té atmosféry pomocí fotek a vyprávění.
Nakonec jsem si dny trochu rozdělila, protože je fotek opravdu hodně.
Jela jsem tam v rámci školního zájezdu, který pořádala naše třída s třídním učitelem a tak bylo jasné, že jela skoro celá naše třída a pak pár lidí z ostatních tříd.
Moc se mi tam líbilo a dokonce mám i fotoknihu, kterou jsem si vytvořila a videa na youtube, která najdete vždy na konci článku :-).

PRVNÍ DEN (10.10.):

Když jsme dorazili do Anglie, tak jsme nejprve navštívili městečko jménem York a podívali se do katedrály York Minster. Katedrála se mi líbila, ale bylo to na mě zdlouhavé a trochu nudné.

Od katedrály jsme se prošli po hradbách krásnou anglickou přírodou a zastavili až u čokoládovny.

Dorazili jsme tedy před čokoládovnu a čekali až na naší skupinku přijde řada s exkurzí. Čokoládovna je známá svou KitKat čokoládou. Jinak se čokoládovna jmenuje York's Chocolate Story.
Exkurze byla opravdu super a i zajímavá. Mohli jsme si udělat i vlastní čokoládová lízátka a kouknout se, jak se dělají plněné čokoládové bonbony a pak i ochutnat. Byly opravdu dobré... Mňam! Úplně se mi teď sbíhají sliny.
Po exkurzi jsme si prohlídli krámek a pokračovali v prohlídce celého Yorku a dostali krátký rozchod pro dokoupení jídla a dalších věcí.

Fotky z tohoto dne už nemám.
Když jsme se znovu sešli, došli jsme k autobusu a tam začalo rozdělování do rodin. Já jsem byla s kamarádkou v rodině se čtyřmi malými holčičkami. Bylo to opravdu s nimi fajn a Paní moc dobře vařila.
U autobusu nás vyzvedl pán, který se nám celkem zamlouval, takže jsme byly rády. Pak jsme s ním odjely k nim a seznámily se s jeho dvěma staršími holčičkami a zahlédli trochu paní. Po večeři jsme se umyli a šli spát, protože jsme byly po celém dnu dost unavené a i z celé té cesty.

DRUHÝ DEN (11.10.):

Druhý den se mi líbil více. Měli jsme sice spoustu aktivit a nebylo tak hezké počasí, ale navštívili jsme opravdu nádherná a kouzelná místa.
Ráno jsme z rodin šli na místo setkání, kde nás nabral autobus a jeli na nádraží. Nebylo to nádraží Harryho Pottera, ale vlak ano a pak i místo kde se vystupovalo bylo opravdu místo, kde ve filmu Harry a jeho spolužáci vystupovali. Při cestě vlakem jsme pozorovali zdejší krajinu a ujídaly s holkama pár Jelly Beanů, které si koupila jedna spolužačka první den.

Poté jsme vyrazili na kratší výlet k vodopádům, které tam byly v okolí označovány za největší vodopády v okolí.

Potom jsme navštívili nejkrásnější městečko, které jsem kdy v životě viděla. Jmenuje se Whitby a bylo to opravdu kouzelné. Stát tam, kochat se a zvládat vítr s deštěm. Bylo to velké dobrodružství!

Rozloučili jsme se s městečkem a pokračovali dál. Vlastně jsme se ani tolik nerozloučili, protože jsme jen popojeli autobusem na druhou stranu se podívat na moře z trochu jiného místa.
Nejdříve jsme byli na vrchu u majáku a pak jsme i sešli dolů podívat se na pláž.

Poté jsme už jeli zpátky do rodin. Po večeři jsme se  kamarádkou umyly a připravily si věci na další den. Musely jsme si i zabalit, protože nás čekala další cesta do jiné části Anglie. Potom jsme šli za celou rodinou, že si popovídáme, ale našly jsme jenom Paní, která seděla u televize, tak jsme si k ní přisedly a koukaly se společně na jeden o pořad o veterinářích v televizi. Nakonec jsme už šly spát, protože jsme byly unavené.

Poslední tři dny z Anglie vyjdou jindy. Doufám, že se vám článek líbil a pokud máte možnost, tak cestujte!

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.