pondělí 16. května 2016

Foto. report: Svět knihy 2016

Ahoj, dneska to bude skoro po roce Foto. report a tentokrát ze Světa knihy!!!
Byl opravdu úžasný, ale o tom později :).


Na Světě knihy jsem byla už po druhé a vůbec mne to nezklamalo. Ještě bych chtěla dodat, že jsem tam byla v sobotu.
Bylo opravdu nádherně a počasí se nám vydařilo.


Nejdříve jsem tam celé dopoledne chodila, koukala na knihy a dvě z nich si odvezla domů.



 
Potom jsem se zašla kouknout na kousek besedy Ivy Deváté, protože je to opravdu skvělá paní a také jsem čekala na další besedu.




 No a nakonec jsem šla na besedu Yrsy (i?) Sigurdardottir. A samozřejmě nechyběla ani autogramiáda :).

Omlouvám se, že není spisovatelka tolik vidět :/

Knihy, které jsem si tam pořídila uvidíte v Měsíční chvástačce :).
Doufám, že se vám report líbil. Nakonec přidávám fotku úžasného nápisu, u kterého jsem se vyfotila :).



 Byli jste na Světě knihy?
Líbilo se vám tam?
 
 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

4 komentáře:

  1. Super článek :) Příští rok se tam taky chystám, tak snad to klapne :)
    Pokud budeš chtít, určitě koukni na můj blog http://kniznizivot.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být super :) ten nápis na poslední fotce, to je skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to opravdu super :)! A ten nápis se mi zdá, jako taky velmi skvělý nápad :).

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!