úterý 22. března 2016

Recenze: Lásko, kde jsi?

Dnešní recenze je na knížku Lásko, kde jsi.


Název knihy: Lásko, kde jsi?
V originále: Love... From Both Sides
Spisovatel: Nick Spalding
Nakladatelství: Litera Fortuna
Série: Láska

















Anotace:
Lásko, kde jsi? je knížka inspirovaná skutečnými příběhy o nevydařených schůzkách a přešlapech ve vztazích. Je věnovaná všem, kteří vědí, jak ošemetné (a někdy i absurdní) může hledání lásky být.
Být svobodný nepřipadá Jamie Newmanovi moc zábavné, zvlášť tváří v tvář sexuálně agresivní rozvedené ženské nebo bohyni, která přesahuje jeho možnosti natolik, že by mohlo klidně jít o jiný živočišný druh.
Nezapomínejme však, že ani pro dívku není hledání lásky žádnou procházkou růžovým sadem. Jen se zeptejte Laury McIntyreové, která se nedávno vypořádávala s nadrženým realitním makléřem a fanatickým cyklistickým nadšencem.
Když do sebe Jamie s Laurou narazí (doslova), vypadá to, že by se na ně mohlo usmát štěstí – jenže nalezení toho pravého bývá někdy počátkem potíží…zdroj


Obálka je nádherná. Líbí se mi nápad rozdělit obálku na půlku a přitom vytvořit 2 obrazy v 1. Taky je obálka ,,plyšoidní". Velmi příjemná na dotek.
Kniha má velmi dobré zpracování, a tak se mi velmi dobře četla.



Milá maminko,
můj Bože, snad začínám mít štěstí.
Neříkám, že včerejším večerním rande jednoznač-
ně začal milostný vztah navěky, nepamatuju se však,
kdy jsem naposled odcházela tak šťastná.
 
 
Začátek knihy se mi nelíbil a proto byl zbytek knihy pro mně velikým překvapením.
Některé scény byly kouzelné a některé zase smutné a taky mě některé opravdu rozesmály a nahlas. To se mi moc často nestává, že bych se knize smála nahlas.
Nechci vám toho moc prozradit, protože je to opravdu krásná knížka s hezkými scénkami.
Jediné, co vám ještě řeknu, je že obě postavy jsou dokonale vymyšlené a jejich příběh se může stát komukoli.
 
 

Knihu hodnotím 8/10 body. Začátek se mi nelíbil a tak jsem musela strhnout pár bodíků, jinak se mi kniha velmi líbila a moc ji doporučuji.

Četli jste tuto knihu?
Jaký máte názor na začátek knihy?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.


4 komentáře:

  1. Knihu jsem také četla a byla jsem nadšená! :)
    Musím si co nejdříve přečíst druhý díl, protože začínám zapomínat ten první :-D
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si druhý díl taky mohla přečíst někdy brzo :D.
      A děkuju! :)

      Vymazat
  2. Tohle vypadá jako taková milá knížka pro chvíle odpočinku, možná po ní mrknu, abych trochu vyvážila tu hromadu detektivek a thrillerů, které stále louskám... :) Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní podívej! Je to opravdu odpočinková záležitost :)!
      A nemáš vůbec za co :)!

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!