čtvrtek 3. března 2016

Recenze: Harry Potter 1

Ahojky! Dneska tu mám recenzi na velmi oblíbeného Harryho Pottera :)!


Název knihy: Harry Potter a kámen mudrců
V originále: Harry Potter and the Sorcerer's Stone
Spisovatel: J. K. Rowlingová
Nakladatelství: Albatros
Série: Harry Potter












Anotace:
Až do svých jedenáctých narozenin si o sobě Harry Potter myslel, že je jen obyčejný chlapec. Pak ale dostal soví poštou dopis, kterým byl zván ke studiu na prestižní soukromé Škole čar a kouzel v Bradavicích, a jeho život se rázem proměnil. Leccos se dozvídá o minulosti svých zemřelých rodičů, získá pár dobrých kamarádů, naučí se mistrovsky hrát famfrpál a kvůli Kameni mudrců podstoupí smrtelný souboj se zloduchem Voldemortem...zdroj

Obálka se hodí k příběhu a moc se mi líbí. Přijde mi, že je to i nejkrásnější obálka (krom ilustrovaného vydání-jak jinak :D).
Tohle vydání je v paperbacku (ještě v takovém tvrdším) a tak se mi to nečetlo zrovna nejlíp. Každopádně mi to až tak nevadilo.



Harry musel žít dalších deset let u mudlů. Mudlové jsou všichni, kteří neumějí kouzlit.
Harry byl úplně jiný než Dursleyovi. Celých deset let strávil v přístřešku pod schody, nosil obnošené šaty a pozoroval, jak si ho nikdo nevšímá. Děli se kolem něj prapodivné věci, vlasy mu rostli jak se jim zachtělo, mizeli kolem něj věci a podobně.


U této knihy jsem příběh znala díky filmu, který jsem viděla už asi když mi bylo 5.
Moje babička má všechny díly doma a pořád jsem kolem nich chodila a vytahovala je z poličky a říkala si, jestli si je mám přečíst a nebo ne. Bála jsem se hodně těch tlouštěk.
Nakonec jsem si řekla, že to zkusím a uvidím, jak se mi to bude líbit.
A musím říct, že se mi to velmi líbilo a překvapilo mě to. Překvapil mě lehký a pohádkový styl Rowlingové.
Ano, do Harryho Pottera jsem se zamilovala, ale ne tolik jako všichni. Je to moc hezká série a zatím se mi líbí, ale nejsem taková obrovská fanynka.
Všechna vymyšlená kouzla jsou dokonalá! A famfrpál je taky moc dobře a hezky udělaný a vymyšlený.

 
Knize dávám 9/10 bodů, protože jsem příběh znala odebrala jsem 1 bod, ale jinak se mi opravdu hodně líbila :).

Jste taky velikýma fanouškama Harryho Pottera?
Líbí se vám tato obálka? Nebo máte radši jinou?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!