neděle 30. srpna 2015

Recenze: 13

Krásný den všem! Mám tu pro vás další recenzi a můžete se už teď dopředu těšit na další!
Byla jsem dva týdny pryč, no a přečetla jsem dvě knihy, které vám zrecenzuji, ale dnes nejprve knížku 13.

¨
 Název: Třináct
V originále: Thirteen
Spisovatel: Lauren Myracleová
Nakladatelství: Jota
Série: Neobyčejný deník obyčejné holky       














     

Anotace:


Třetí pokračování mimořádně úspěšné série této bestsellerové autorky! Viki je už 13 let a v tomto zásadním roce svého života zažije opravdu pozoruhodné věci, mimo jiné okusí první pořádný polibek, nechá si narůst vlasy kvůli dobročinnosti, uvědomí si, jak je důležité mít kamarádky a spousty dalších věcí.

S mou milovanou Viki jsem prožila, už dalších několik stránek. Je to má oblíbená hrdinka a to bych nebyla já, kdybych to vše neprožívala.
Její nový kluk se chová jak pitomec. Zezačátku jsem ho měla ráda, ale pak se něco stalo a já ho přestala mít ráda, dokonce jsem na něho měla vztek. Dál vám to říkat nebudu, protože by to byl spoiler.

Obálka se mi líbí, ale není nějaká nejlepší a kdyby jsem ji měla ohodnotit hvězdičkami (1-5), tak by ode mne dostala 3. Ale je to dobře udělané jako deník. Na stránkách je cosi natištěno a vypadá to jako kroužky v denících.


A nezapomínejte na kamarády. V těch dávných
dobách to bylo tak jednoduché. Třeba si vezměte mého
malého brášku Toma. Má šest a kamarádí se s každým,
dokonce i s dětmi, které nemá rád.
 
Kniha mne bavila a divila jsem se několika věcem. 1) Její kluk jel na tři měsíce do Prahy )a tato kniha je z USA) 2) Pořádali spoustu večírků, a to tady u nás jsem to teda nezažila, že by se v tomto věku pořádali a chodilo se na večírky.
Hlavně si nečtěte na těchto knihách ukázky, zezadu knížek, jelikož vám to něco naspojleruje.
 
 
Knize rozhodně uděluji 10/10 bodů.

Četli jste tuto knihu?
Jak se vám líbila?
A co říkáte na nový vzhled blogu?
 


 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

1 komentář:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!