sobota 27. června 2015

Filmové doporučení → Hotel Rwanda

Ahoj, dneska tu mám článek, který je o filmu Hotel Rwanda na který by jste se měli podívat a vědět o tom, co se dělo a co se děje i teď.




Tento  film je natočen podle skutečných událostí i hlavní postava žila/žije akorát ho hraje herec.


Na tento film se musíte podívat, jelikož by jste si měli někteří uvědomit (někdo si to už uvědomil) co se děje i teď ve světě.


Film se odehrává v Rwandě okolo roku 1994. Hotel opravdu existoval/existuje.

 
 
Ano bylo hodně uprchlíků, ale teď je jich ještě o dost více.
 

 
K filmu musíte vědět jediné: Hutuové a Tutsi proti sobě válčili a o to tady ve filmu jde. Na závěr ještě 3 fotky.


 



Podívejte se na Marti blog, protože ohledně tohoto filmu tam přibyde video. Odkaz: http://www.diamondblogspot.blogspot.cz/

Podíváte se na film?
Viděli jste ho?
Co na něj říkáte?
Otevřelo vám to oči? Mě ano.
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!