neděle 17. května 2015

Foto. report: Svět knih+Praha- Foto. report: Book World+ Prague

Svět knih trval od 14.5 2015 do 17.5 2015 a já tam byla v sobotu 16.5 2015. Byla jsem tam s rodinou, ale to mi vůbec nevadilo a doufám, že příští rok, tam budu už i s nějakým bloggerem.
Abych to shrnula, tak to bylo opravdu super!!!

Book World lasted from 14.5 2015 to 17.5 2015 and I was there on Saturday 16.5 2015. I was there with my family, but it didn't bother me at all and I hope Next year I'll be there already is some blogger.
To sum it up, so it was super. 

Jako první jsme navštívili Svět knih.

First we visited Book World.



 
 
 


 
Kniha, která je v tašce (obrázek nahoře), ale nebyla koupená na Světě knih, jen jsem ji tam četla.
 
Book, that is in the carrier-bag (Picture on the top), but this book not purchased to Book World,I just read it there.
 
 
Potom jsme se šli projít po Praze a na konci jsme zavítali do Starbucks (měla jsem ReBarry a bylo to moc dobré)
 
Then we went for a walk around Prague and at the end we went to Starbucks (I had RedBarry and it was very good)

 
 
 
 




 


 
 
Líbil se Vám článek a chtěli byste dál, něco takového?
Byli jste na světě knihy?
 
 
Did you like the article and would like to keep something like that?
Were you on Book World?
 
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads
 
Certainly write to me and do not be afraid of it.
I'm grateful for each comment, and a message subscription.
Of course I remember watching on Instagram and Goodreads
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!