pátek 27. listopadu 2020

Recenze: Než jsme se odcizili

 Ahojky!
    Opět tu mám pro vás recenzi na skvělou knihu! Tentokrát se jedná o skvělou romantickou a odpočinkovou knihu.

Anotace:
Zelenooké hrdličce:

    Potkali jsme se před patnácti lety, skoro přesně na den, když jsem se stěhoval na kolej NYU v Senior House, hned vedle tvého pokoje. Říkala jsi, že jsme byli nerozluční kamarádi. Rád si myslívám, že to bylo něco víc. Žili jsme z ničeho, leda z radosti, že jsme se našli prostřednictvím hudby (byla jsi posedlá Jeffem Buckleym), fotografování (pořád jsem tě fotil a nemohl jsem s tím přestat), toulek po Washington Square Parku a všech těch divných věcí, které jsme dělali, abychom si vydělávali peníze. V tom roce jsem se sám o sobě naučil víc než kdy jindy v životě. Přesto jsme se z nějakého důvodu rozešli. Léto po promoci jsme se přestali stýkat, když jsem odjel do Jižní Ameriky pracovat pro National Geographic. Když jsem se vrátil, byla jsi pryč. Tak trochu si pořád nejsem jistý, jestli jsem na tebe po té svatbě moc netlačil… 
    Pak už jsem tě neviděl, teprve před měsícem. Byla středa. Houpala ses na špičkách a udržovala rovnováhu na tlusté žluté čáře, ubíhající po okraji nástupiště v metru, a čekala jsi na linku F. Neuvědomil jsem si, že jsi to ty, a potom už bylo moc pozdě, ty jsi byla pryč. Znovu. Vyslovila jsi mé jméno, viděl jsem ti to na rtech. Snažil jsem se přimět vlak, aby zastavil, jen abych tě mohl pozdravit. Jakmile jsem tě zahlédl, znovu mě zaplavily všechny pocity a vzpomínky na mládí, a větší část následujícího měsíce jsem strávil přemítáním o tom, jak asi žiješ. 
    Možná že jsem se zbláznil, ale nechtěla bys se mnou zajít na skleničku a dohnat těch posledních patnáct let?

    O knize ,,Než jsme se odcizili" jsem vůbec nic nevěděla. Tak jsem si vyhledala na Goodreads a na internetu hodnocení ostatních čtenářů. Musím říci, že jsem byla velice překvapena. Má naprosto úžasné ohlasy a mrzí mě, že tato autorka není známá u nás v Česku, a že tato kniha není nějak více propagována. 
    Je veliká škoda, že více lidí tuto knihu nečte, protože je to opravdu skvost. Kniha je originální vtipná, dojemná, plná fotografování, hraní na nástroje, hudby a studentského života. Ale ne ze střední školy, ale z vysoké školy a to je to, co se mi na tom nejvíce líbilo. A hlavně to bylo realistické. Žádné zkrášlování života na vysoké. 
    Je pravda, že romantická linka je určitě přikrášlená, ale o to jde a patří to tam. Kniha je krátká a určená na odpočinek, takže trošku přikrášlená romantika sem patří.


    Knihu jsem dostala na recenzi od Megaknih, takže pokud jste na tuto knihu také zvědaví, tak doporučuji se kouknout na jejich eshop. Je skvělý a sama zde ráda nakupuju.
    Chcete samostatný článek na mé oblíbené knižní eshopy a obchody?

    Každopádně. Tuto knihu doporučuji 16+ slečnám. Kniha je pro kluky také, ale je spíše mířená na holky, jelikož je to romantika. Pokud to klukům v knihách nevadí, tak není zakázané si knihu přečíst. To je jasné. Ale kniha je spíše cílená na holky.


    Knihu hodnotím 8/10 body, tedy 4/5 hvězdiček. Určitě stojí za přečtení. Musela jsem knize dát hodnocení dolů, protože na konci knihy mě štval hlavní hrdina, ale patřilo to tam a bez toho by to nebylo ono.

Pustíte se do této knihy?
Nebo jste knihu již četli?


Jsem ráda za každou zpětnou vazbu! 
Aby vám nic neuniklo, nezapomeňte mě sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!