středa 18. září 2019

Game of Thrones

     Ahoj, ano dnes to bude článek o seriálu, který jsem teď nedávno dokoukala a leží mi v hlavě. A to hodně, takže se z toho chci tady na blogu vypsat (a možná s vámi i v komentářích vše prodiskutovat).
     !A jsou to pouze vše mé názory, tak budu ráda, když tohle budete respektovat!
     Pokud vás zajímá, kde jsem se na seriál koukala, tak na HBO GO, který mi maximálně vyhovuje.
     Pro ty, kteří seriál ještě neviděli (nebo ho neviděli celý) a nechcete nic vědět, tak rozhodněte nečtěte dál. Tento článek bude OBSAHOVAT SPOILERY.

Úvodní písnička na Spotify :-)



     Ano, musím se přiznat. Ze začátku mě seriál vůbec nezaujal a musela jsem se trošku kousnout a koukat dál. Neustále mi byl totiž seriál doporučován a já se po vydání 8. série rozhodla začít na něj také koukat, ale po prvním dílu mě to prostě jaksi nezaujalo. Takže rada i pro vás ostatní! Pokud ještě stále váháte, nebo jste se sledováním seriálu přestali na začátku, tak se rozhodně vraťte a koukejte dál, protože pak přijdou velké bomby a bude u toho jen otevírat pusu. 
     Ale k tomu se ještě postupně dostaneme.

První série:


     Nevím přesně, co bych k první sérii napsala... Seznamujete se s postavami a s celkovým děním v seriálu. 
     Jak jsem již zmiňovala, tak jsem si musela  nejdříve zvyknout a pak už se mi koukalo samo. 
     První série má 10 dílů a zhruba prvních 5 nebo 6 dílů mi trvalo, než jsem si na vše zvykla, takže opravdu neztrácejte naději a koukejte se dál! Věřte mi, že to stojí za to. Je to úplně něco jiného, než jsme zvyklí, ale i jen tento fakt má sám o sobě co říct... že je to něco nového a dalo by se říci, že i výjimečného.

     Je pravda, že jsem celkem slabá na nějaké krutější scény a ze začátku jsem si musela přivírat oči a nekoukat na ,,ty drsnější scénky". Později jsem si zvykla a už to nebyl takový problém, ale věřte mi, že jsem s tím měla také problém (jako asi také pár z vás).

     Nejvíce se mi v první sérii líbili draci a vlci (zlovlci), jinak jsem se seznamovala s celým seriálem.

Druhá série:




     V druhé sérii jsem se konečně plně dostala do děje a začala být hodně napjatá, co a jak bude. Co se bude dál dít? Proč se děje tohle? A kdo je tamto? Co tam dělá? 
     Měla jsem neustálé nutkání koukat na GOTko, i když jsem třeba neměla čas, ani moc náladu. Neustále jsem nad seriálem minimálně alespoň přemýšlela.

     Hodně jsem si oblíbila postavu Denearys, kterou můžete vidět na fotce. Úplně jsem se do této postavy zamilovala a čekala, co se s ní stane dál. 
     Ale naopak jsem od první chvíle nesnášela jejího bratra a čekala každým dílem na jeho smrt a doufala, že bude, co nejhorší.

     Jinak tato série má stejně, jako předchozí... 10 dílů. 

Třetí série:



   Třetí série byla přesně ta série, kde se začalo dít tolik věcí a zvratů najednou, že jste jen koukali s otevřenou pusou a nemohli se přestat dívat dokud tato série neskončí. Nebo dokud neskončí celý seriál?

   Postavy odcházely, ale také přicházely nové... lepší, ale i ty horší, které jste ze srdce nenáviděli a chtěli je co nejdříve vidět mrtvé. 

     Opravdu jsem se ani nestihla divit, co se vše děje a mění. Začala jsem Game of Thrones úplně propadat... dokonce jsem se o tomto seriálu bavila skoro s každým v nemocnici a díky tomu zjistila, kdo všechno tento seriál také sleduje a jak se mu líbí. 

     Jinak série měla opět 10 dílů.

Čtvrtá a pátá série:


     Seriál nabíral nové a nové obrátky... ano, asi se v tomto směru budu dost opakovat, ale je to pravda. Neustále se něco dělo a měnilo. Já jsem z toho byla neustále v šoku.
     Ale kolem té páté série mě to přestalo trošku bavit a tak jsem si dala větší pauzu a na seriál se dál koukala s pauzami. Asi se tam na mě v tuto chvíli dělo moc věcí najednou. Už to přesně nedokáži říct. 

     V těchto dvou sériích se začala docela dost řešit tříoká vrána, i když už bylo dříve něco naznačeno, tak tady se to více rozvíjelo a posouvalo jiným směrem... Temnějším směrem, krutějším, chladnějším...

     Hodně jsem si oblíbila babičku. Byla to správná a pořádná žena široko daleko v té době, kdy se tam vše toto odehrávalo.

     Obě série měli opět 10 dílů. 

Šestá série:


     Stále deset dílů, ale zase se to obrátilo a vy koukáte jen s otevřenou pusou na to, co se v seriálu děje. Byla jsem překvapená, zaskočená, zhrozená, ale někdy i potěšena. 
     Opravdu jsem jen neustále valila oči na to, jaká je to pecka a vlastně, když jsem se nad tím zamyslela, tak mi došlo, že se to od první série najednou dostalo na úplně jiný level a má to už mnohem větší grády, než první díl z první série (z mého pohledu tedy). 

     Nejvíce mě asi uchvátilo, co se stalo z Áryi. Najednou byla úplně jiný člověk a troufla bych si říci, že i chytřejší a mazanější.

     Blížila jsem se postupně do finále a to mě opravdu mrzelo, ale zároveň jsem byla ještě více napnutá, jelikož (jak jsem se již zmiňovala) postavy se měnily.... jak fyzicky, tak psychicky. 

Sedmá série:


     Velká válka, nová shledání, nový pár (který jsem trochu čekala, ale i tak jsem byla mile překvapena). Tak bych asi nejzkráceněji mohla popsat sedmou sérii, která má 7 dílů, což je o něco míň než jste byli v předchozích dílech zvyklý. 

     Velkou válku proti mrtvým čekáte už od nějaké šesté série, takže velké wau! Konečně je tady! Z mrtvého draka jsem byla dost smutná, protože draci byli snad na celém GOT to nejlepší. A na to, jak mě většina lidí strašila, že se Denearys bude chovat, jako kráva, tak se zde ještě nekonalo... naštěstí. 
     To, jak celá válka skončila mě překvapilo, ale dalo by se říci, že od Áryi by se to tak trošku dalo čekat. Je to velká bojovnice a moje oblíbená postava z celého GOT.

Osmá série:


     Závěrečná série o osmi dílech, na kterou jsme se my všichni fanoušci nemohli tak moc dočkat. Na to, jak to vlastně skončí? Kdo bude vládnout? Co se ještě stane? A umřou ty postavy, které tak nemáme rádi, nebo tam zůstanou? 

     Já sama za sebe asi už jen napíši, že na konec série nejsem naštvaná, ale nejsem ani úplně na 100% spokojená. 
     Také nejsem naštvaná, že jsem do toho obětovala svůj čas a viděla celý seriál během pár měsíců. 

A co knihy?


     Určitě vás zajímá i tato otázka, když si to čtete u mě na KNIŽNÍM blogu. Nejspíše vás zklamu, protože se do knih vůbec nechystám. Možná za 10 let, ale rozhodně ne teď. Nemám to vůbec v plánu.



     Určitě mi dejte vědět, jak jste na tom vy a GOT. Dost mě to zajímá a taky i to, jak jste na tom s knihami.


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!