pátek 14. června 2019

Recenze: Přiveď mě zpátky




Název knihy: Přiveď mě zpátky
Spisovatel: B. A. Paris
Nakladatelství: Motto
Najdete v sekci: horory a napětí
Další knihy autora: Za zavřenými dveřmi,                                                     V pasti lží















Anotace:
     Byli mladí a zamilovaní. Na dovolené ve Francii zastavili u benzinové pumpy a Finn si odskočil. Když se vrátil, byla Layla pryč a už ji nikdy neviděl. Aspoň tak vypovídal na policii. O mnoho let později se Finn zasnoubil s Laylinou sestrou Ellen. Jenže najednou zavolala policie, že někdo Laylu spatřil. Začaly se objevovat dávno ztracené věci z její minulosti, tajné zprávy, různé stopy a varování. Co neznámý chce a kolik toho ví?

     Vzhledově je kniha opravdu nádherná. Má nádhernou obálku s lesklými nápisy. A jelikož má kniha přebal, tak mohu říct, že i pod přebalem je kniha velmi hezká.
     Jinak tvarem a velikostí je stejná, jako většina knížek, takže se krásně vejde do knihovny na poličku a v ruce se také drží skvěle.


Je sobota, a tak jdu s Peggy pro čerstvý chléb k snídani
a Ellen si přispává. Naopak v neděli si přispím zase já a Ellen
dělá vajíčka se slaninou. Ellen tvrdí, že jednoho dne budeme
moc staří na to, abychom si mohli přispat.

     Kniha má krátké kapitoly, takže se mi četla opravdu rychle. A na to, že to byla pro mne premiéra s touto autorkou a také takovými detektivkami, tak se mi to opravdu moc líbilo. 
    Milovala jsem styl vyprávění a celkově, jak příběh plynul. A viděli jste i něco málo z minulosti a pak taky něco málo z "druhé strany".
     Nechci moc prozrazovat něco z děje, ale líbil se mi moc nápad s matrijoškama. Přišlo mi to hodně originální (prostě si to musíte přečíst, aby jste věděli o co přesně šlo). 
     Taky se mi moc líbily vztahy mezi postavami. Přijde mi, že mezi Ellou a ještě jednou postavou (nechci prozrazovat) tam bylo něco naťuknutého, ale úplně nedořešené a můžete si to jen domyslet. 




     Tuto knihu jsem si naprosto zamilovala a proto hodnotím 9/10 body. Určitě tuto knihu můžu na 100% doporučit starším čtenářům.

Četli jste tuto knihu?
Jak to máte s detektivkami vy?

Knihu jsem si mohla přečíst díky Megaknihám. Pokud uvažujete také o koupi, můžete si knihu zakoupit zde.



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!