sobota 13. ledna 2018

Recenze: Oprawme se

Ahojky, dneska vám přináším recenzi na jednu českou knížku o zdravé stravě.


Název knihy: Oprawme se
Spisovatel: Stanislav Skřička
Nakladatelství: Stanislav Skřička
Najdete v sekci: zdraví a diety


















Anotace:
Dalo by se říci, že kniha je návod, jak se skutečně můžeme „opravit“ a dožít sta let v plné síle, zdraví a vitalitě. A to vše na bázi pravdy a produktů zakoupených „zdarma“ v supermarketu Příroda.

     Kniha je velmi těžká, protože má ten tvrdý bílý papír a má pevné desky, ale aspoň pevněji drží a jen tak se nezničí.
     Uvnitř je spousty doplňovacích obrázků, které vám přiblíží text, takže vám to pomůže se zorientovat i v odbornějším textu. Ale o tom až později. Najdete tam i tabulky, kde jsou rozepsány všechny vitamíny a potřebné látky.




Odplavení nefunkčních prvků z organizmu z velké části zajistí osmotická
voda. Ona na sebe dokáže tyto nežádoucí hosty navázat a odvést z těla, i když
jsou zabudované ve tkáních.


     Řeknu vám to narovinu. Tohle asi není knížka úplně pro mě. Ne teď. Není to kvůli odbornému textu (jak, už jsem se nahoře zmiňovala) a tomu, že bych tomu nerozuměla, ale spíše kvůli tomu, že já v tuto chvíli nechci měnit svůj jídelníček. Pro někoho, kdo se zajímá o zdravou stravu a nebo si chce změnit jídelníček je to opravdu super kniha. Je tam vše výborně vysvětleno, popsáno a rozebráno v několika kapitolách. Nečekejte ale, že vám to bude vnucovat vegetariánskou, nebo veganskou stravu. To vůbec.
     Vše je opravdu dobře popsané, doplněné obrázky a zajímavými informacemi.
     Znám pár lidí v mém okolí, kteří se o zdravou stravu zajímají, takže jim určitě tuto knihu půjčím. Určitě ji opravdu ocení, hlavně více než já.



Knihu nakonec hodnotím 5/10 body, protože mě tolik nezaujala, ale myslím si, že pokud se zajímáte o toto téma, tak se vám bude líbit mnohem více.

Četli jste knihu? Chystáte se na ní?
Co říkáte na zdravou stravu a jak k ní přistupujete?


Děkuji eshopu Mega knihy za poskytnutí této knihy na recenzi. Knihu si můžete zakoupit zde.



Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!