sobota 10. ledna 2015

Knižní tag

Máte tady po dlouhé době, skoro po týdnu nový článek. Je to Knižní tag.
     Jsem nemocná tak se pokusím teď napsat hodně článků a kdyby Vás to zajímalo otázky jsem si vypůjčila od  Tessie, ale pojďme na to!
       
     1. V jakém fantasy, nebo dystopickém světě by jste chtěli žít?

Já bych si osobně vybrala knížku Twilght Sága. Ráda bych se podívala do tohoto fantasy světa.


     2. Kdo by byl Váš knižní partner?

Já jsem si vybrala Johna Greena a vy víte, že ho strašně zbožňuji!

     3. Do které bradavické koleje by jste patřili?

Nečetla jsem knížky, ale viděla jsem všechny díly, jako filmy.
Vybrala jsem si Nebelvír, protože mne nejvíce vystihuje.

     4. Jaké zvíře by bylo vaším partnerem  ve světě Harryho Pottera?

Buď by to byl Jednorožec, nebo kočka.



     5. Se kterou knižní postavou se alespoň trochu ztotožňujete?

Tak abych pravdu řekla, tak vůbec nevím. Asi jsem nečetla knížku takovou, aby mě nějaká postava vystihovala.

     6. Kdyby jste si mohli vybrat, stali by jste se upírem, nebo vlkodlakem?

Stala bych se upírem. Vy víte proč. Viz. 1.

     7. Ve kterém knižním světě by jste nechtěli žít?

ve škole z knížky: Hledání Aljašky.

To by bylo pro dnešek všechno! Mějte se hezky a ahoj!



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!